Oposicions País Valencià
26 juliol 2019
STEPV convoca les assemblees següents per a les persones que s'incorporen a les borses de treball després de les oposicions.Oposicions País Valencià
25 juliol 2019
Segons ha informat la Conselleria aquest matí, la publicació del llistat de persones seleccionades de les oposicions 2019 serà el pròxim dimarts 30 de juliol.
Oposicions País Valencià
25 juliol 2019
Els participants dels procediments selectius de l’oposició de 2019 que superen la fase d’oposició i no siguen seleccionats, o bé que només hagen aprovat el primer exercici, podran accedir a l’adjudicació a partir del dia 30 de juliol.
Els aspirants que estiguen en la borsa i s’incorporen per un altre cos o especialitat i vullguen estar desactivats de totes les borses, hauran d’entrar en l’aplicació telemàtica i desactivar-se de les mateixes, i els que es troben desactivats hauran activar-se i, si ho desitgen, tornar a desactivar-se.
Així mateix el punt primer de la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs del personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana, establix: “Els funcionaris de carrera, en pràctiques, i integrants de les borses de treball dels cossos docents que estiguen en possessió de les titulacions administratives relacionades a continuació hauran d’instar la seua inscripció en el Registre de Personal Docent:
Certificat de Capacitació per a l’Ensenyament En Valencià.
Diploma de Mestre en Valencià.
Certificat de Capacitació per a l’Ensenyament en Llengua Estrangera.
La inscripció serà necessària per a l’adjudicació dels llocs de treball quan així ho exigisca la seua convocatòria, siga quin siga el sistema de provisió legal o reglamentàriament establit, així com en els nomenaments de personal funcionari interí, mitjançant aquest enllaç.
En breu STEPV convocarà assemblees per a la setmana que ve per a les persones de nova incorporació a les borses. Estigueu atents!!!
Oposicions País Valencià
24 juliol 2019
Guia per a les persones que han obtingut plaça en les oposicionsOposicions País Valencià
19 juliol 2019
STEPV convoca les assemblees informatives següents per a les persones que han superat les oposicions amb plaça i, per tant, seran nomenades funcionàries en pràctiques. En l’assemblea s’informarà dels passos a seguir (adjudicació, documentació a presentar, informació sobre les pràctiques, etc.).
Les assemblees seran el 24 de juliol a les 11h als llocs següents:
- Alacant, IES Cavanilles (Avda. Alcalde Lorenzo Carbonell, 32-34)
- València, IES Lluís Vives (C/San Pau, 4).
- Castelló, IES Sos Baynat (Carrer de Moncofa, 3)
Oposicions País Valencià
16 juliol 2019
Enllacem ací els models de reclamació dels mèrits, si no estem d'acord amb la puntuació atorgada:Oposicions País Valencià
15 juliol 2019
D’acord amb la normativa de convocatòria de les oposicions, les persones aspirants tenen dret a presentar al·legacions a cada una de les proves en què es divideix l’oposició. Aquesta mesura ha estat gràcies a la pressió de STEPV en la negociació, tot i que el Sindicat exigia el dret a la revisió de les proves i no una mera al·legació a les notes, però és un primer pas.
STEPV ha preparat uns models d’al·legacions per a les persones que no estiguen d’acord amb les qualificacions. Les al·legacions les trobareu classificades per cossos docents (cadascú té les seues característiques) i, a continuació, per casuístiques (si he aprovat i no estic d’acord amb la nota i si he suspés).
Com emplenar l’al·legació?
Una vegada localitzat el model d’al·legació corresponent a la situació que es vol al·legar, cal emplenar les dades corresponents i, en l’espai reservat per a deixar constància de l’al·legació, cal especificar perquè es pensa que la nota no s’adequa a l’esperada.
Recomanem que l’al·legació estiga fonamentada el màxim possible. Per això, també recomanem que s’argumente amb l’esquema desenvolupat que vam seguir a l’hora de fer la prova, entrant un poc en matèria i relacionant-ho amb els criteris d’avaluació que Conselleria té penjats el web, les discrepàncies que considerem amb la qualificació obtinguda, a més de tota aquella informació que la persona interessada considere adient per a justificar la seua argumentació.
Adjunteu una foto o, si és el cas, la qualificació de la nota penjada en la web pel tribunal, com a DOCUMENT NÚMERO 1, tal i com apareix en el model d’al·legació.
A qui es presenta l’al·legació?
L’al·legació es presenta al corresponent tribunal, no a la Conselleria, sinó al tribunal que ens ha avaluat. I recordeu de quedar-vos còpia segellada pel tribunal de l’escrit d’al·legacions. Potser el necessiteu més endavant.
Quan es presenta l’al·legació?
Es poden presentar al·legacions a les notes una vegada es publiquen les llistes provisionals. El termini és des de les 9.00 hores fins a les 14.00 hores de l’endemà de la seua publicació.
Com sabré la resposta del tribunal a les al·legacions?
El tribunal revisarà les al·legacions i publicarà les llistes definitives en la mateixa forma que les llistes provisionals i, en cas que la nostra nota haja sigut modificada s’entendrà que han atés l’al·legació. Si no ha estat modificada, s’entendrà que han desestimat l’al·legació. Només podran continuar les persones que obtinguen una qualificació igual o superior a 5.
Quin és el següent pas que puc fer si no estic d’acord amb la qualificació definitiva del tribunal?
Si no estic d’acord amb la qualificació definitiva, la convocatòria ofereix la possibilitat de fer un recurs d’alçada. Aquest recurs està a disposició de l’afiliació en en l’espai de l’afiliació del web STEPV (apartat Serveis Jurídics). També els trobareu classificats per cossos, proves i casuístiques.
El recurs d’alçada s’ha d’interposar davant la Direcció General de Personal i centres Docents (no al tribunal) en el termini d’un mes, a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (http://sede.gva.es), o a través de la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es/va/web/rrhh-educacion/oposiciones).
A partir d’aquest moment, per aclarir com continua el procediment, poseu-vos en contacte amb el Sindicat a partir del mes de setembre.
Models d’al·legació (tria el corresponent)
Cossos de professorat de secundària, FP, EOI i professorat de Música i Arts Escèniques
- Segona Prova (Programació i unitat didàctica):
+ He aprovat però no estic d’acord amb la nota: Model d’al·legació
+ He suspés: Model d’al·legació
Cos de professorat d’Arts Plàstiques i Disseny
- Segona Prova (Guia docent i bloc temàtic)
+ He aprovat però no estic d’acord amb la nota: Model d’al·legació
+ He suspés: Model d’al·legació
Cos de catedràtics de música i arts escèniques
- Segona Prova (Guia docent i bloc temàtic)
+ He aprovat però no estic d’acord amb la nota: Model d’al·legació
+ He suspés: Model d’al·legació
Convocatoria d'Oposicions 2023
Correcció d'errades de la convocatoria d'Oposicions 2023
Convocatoria d'Oposicions 2022
Correcció d'errades de la convocatoria d'Oposicions 2022
Recull de referències legislatives per a les oposicions 2019
Recull de referències legislatives per a les oposicions 2018
Davant la publicació de la convocatòria d’oposicions del Cos de Mestres 2018, previsiblement al llarg del mes d’abril, la Conselleria d’Educació va a implementar com a novetat la inscripció en línia a les proves de l’oposició. No serà possible cap inscripció en format paper.
Com ho faig